Goi-Maila

Marketin eta Publizitatea

Marketin eta Publizitateko Goi-mailako Teknikaria Tituluari eta haren hiru Ziurtagiri Profesionalei lotutako moduluak eskaintzen dira.

Titulu honen konpetentzia orokorra honetan datza: merkataritza-azterketetan oinarritutako marketin-politikak definitzea eta haien jarraipena egitea, eta produktuen eta/edo zerbitzuen sustapena eta publizitatea komunikabide eta komunikazio-euskarri egokietan egitea, horretarako beharrezkoak diren publizitate- eta sustapen-materialak landuta.

  • Maila: Goi-Maila
  • Prezioa: 20€ modulu bakoitzeko
  • Hizkuntza:Gaztelera

Eskainitako moduluak titulu eta ziurtagiri profesional hauei lotuta daude:

  • Marketin eta Publizitateko Goi-mailako Teknikaria
    • Curriculumeko modulu guztiak osatu behar dira
  • 1. Ziurtagiri Profesionala: Merkatuen ikerketa eta iritzi-azterketak
    • Marketin-politikak
    • Marketin digitala
    • Merkatu ikerketa
    • Merkataritza-ikerketako landa-lana
    • Laneko arriskuen prebentzioa
    • Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)
  • 2. Ziurtagiri Profesionala: Publizitatea, harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
    • Marketin politikak
    • Marketin digitala
    • Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea
    • Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak
    • Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
    • Laneko arriskuen prebentzioa
    • Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)
  • 3. Ziurtagiri Profesionala: Produktua merkaturatzea, enpresaren kudeaketa eta bezeroarentzako arreta
    • Ingelesa profesionala
    • Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa
    • Marketin digitala
    • Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
    • Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta
    • Laneko arriskuen prebentzioa
    • Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)

Ondorengo taulan, Marketin eta Publizitateko goi-mailako teknikariaren tituluari eta haren lanbide-ziurtagiriei lotutako prestakuntza-moduluen ezaugarriak jasotzen dira, bai eta zein ikasturtetatik aurrera matrikulatu ahal izango den ere.

Modulua Ziurtagiri Profesionala Orduak Horas mínimas
de estudio
Informazio gehigarria
Osoak Aurrez aurrekoak
Marketin-politikak
Urtekoa 45 Plaza
ZP1
ZP2
198 0 6 ordu / asteko
Merkataritza-ikerketa
1. lauhilekoa 45 Plaza
ZP1 132 0 8 ordu / asteko
Merkataritza-ikerketako landa-lana
2. lauhilekoa 45 Plaza
ZP1 80 0 5 ordu / asteko
Marketin digitala
Urtekoa 45 Plaza
ZP1
ZP2
ZP3
198 0 6 ordu / asteko
Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. lauhilekoa 45 Plaza
ZP2 80 0 5 ordu / asteko
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. lauhilekoa 45 Plaza
ZP3 100 0 6 ordu / asteko
Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
2. lauhilekoa 45 Plaza
ZP2 100 0 6 ordu / asteko
Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
2. lauhilekoa 45 Plaza
ZP2 140 0 9 ordu / asteko
Ingeles Profesionala (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. lauhilekoa 45 Plaza
ZP3 165 0 10 ordu / asteko
Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
2. lauhilekoa 45 Plaza
ZP3 100 0 6 ordu / asteko
Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
Urtekoa 45 Plaza
ZP3 198 0 6 ordu / asteko
Enplegagarritasunerako Ibilbide Pertsonala I (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. edo 2. lauhilekoa 45 Plaza
120 0 8 ordu / asteko

Laneko prestakuntza eta orientazioa moduluarekin konbalidagarria

Plazak honela banatuko dira: 25 plaza 1. lauhilekorako eta 20 plaza 2. lauhilekorako.

Enplegagarritasunerako Ibilbide Pertsonala II (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. edo 2. lauhilekoa 45 Plaza
63 0 4 ordu / asteko

Enpresa eta ekimen sortzailea moduluarekin konbalidagarria

Plazak honela banatuko dira: 25 plaza 1. lauhilekorako eta 20 plaza 2. lauhilekorako.

Digitalizazioa ekoizpen-sektoreei aplikatuta (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. lauhilekoa 45 Plaza
63 0 4 ordu / asteko
Jasangarritasuna ekoizpen-sistemari aplikatuta (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
2. lauhilekoa 45 Plaza
42 0 3 ordu / asteko
Aukerako modulua (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
2. lauhilekoa 45 Plaza
84 0 5 ordu / asteko
Prestakuntza enpresan (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. edo 2. lauhilekoa 25 Plaza
260 260 80 ordu Ziurtagiri Profesional bakoitzeko (guztira 260 ordu gutxienez)
Nazioarteko merkataritzako modulu arteko proiektua (2026-2027 ikasturtetik aurrera)
1. edo 2. lauhilekoa 25 Plaza
50 0 3 ordu / asteko Prestakuntza enpresa moduluekin batera edo ondoren egin behar da

Heziketa-ziklo osoa osatu nahi bada, garrantzitsua da ibilbidearen hasieran oinarrizko moduluak ikastea eta gomendio hauei jarraitzea. Bestela, aldez aurretik beharrezko ezagutza eta gaitasunik ez izateak bideraezin bihur dezake modulu jakin batzuk gainditzea.

Gomendioak
Modulu hau egiteko Gaindituta izatea
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Merkataritza-ikerketa
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
Marketin digitala
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea

Ikasketa hauek egiteko, ordenagailu pertsonala, ofimatika eta Internet erabiltzeari buruzko oinarrizko ezagutzak izatea gomendatzen da (web-orrietan nabigatzea, posta elektronikoa eta testu-prozesadoreak erabiltzea, etab.).

Nahitaezkoa da ikasturte osoan zehar ordenagailu bat izatea, kamera, mikrofonoa, entzungailuak/bozgorailuak, eta software eguneratua dituena eta baita interneterako sarbide propioa izatea ere, jarraipena bermatzeko.

Sistema eragile bateragarriak Windows 10/11, Linux eta Macintosh OS dira (Windows eta Linux sistemei bakarrik emango zaie laguntza).

Laster argitaratuko da 2025-2026 ikasturterako behin-behineko egutegia.

Marketina eta Publizitatea zikloa honako lanbide hauetara bideratuta dago:

  • Marketineko teknikaria.
  • Produktu-buruaren laguntzailea.
  • Publizitateko teknikaria.
  • Harreman publikoetako teknikaria.
  • Marketineko eta komunikazioko ekitaldien antolatzailea.
  • Publizitate-enpresetako bitartekoen laguntzailea.
  • Komunikabideetako igorpenaren edo emanaldiaren kontrolatzailea.
  • Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria.
  • Landa-lanetako teknikaria.
  • Inkestatzaileen ikuskatzailea.
  • Inkesta eta zentsuetako agentea.
  • Merkatu-ikerketetarako datuen kodetzailea.

Eskatu informazio gehiago

Zalantzarik edo galderarik baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan: