Marketin eta Publizitatea
Marketin eta Publizitateko Goi-mailako Teknikaria Tituluari eta haren hiru Ziurtagiri Profesionalei lotutako moduluak eskaintzen dira.
Titulu honen konpetentzia orokorra honetan datza: merkataritza-azterketetan oinarritutako marketin-politikak definitzea eta haien jarraipena egitea, eta produktuen eta/edo zerbitzuen sustapena eta publizitatea komunikabide eta komunikazio-euskarri egokietan egitea, horretarako beharrezkoak diren publizitate- eta sustapen-materialak landuta.
- Prezioa: 20€ modulu bakoitzeko
Tituluak eta ziurtagiriak
Eskainitako moduluak titulu eta ziurtagiri profesional hauei lotuta daude:
- Marketin eta Publizitateko Goi-mailako Teknikaria
- Curriculumeko modulu guztiak osatu behar dira
- 1. Ziurtagiri Profesionala: Merkatuen ikerketa eta iritzi-azterketak
- Marketin-politikak
- Marketin digitala
- Merkatu ikerketa
- Merkataritza-ikerketako landa-lana
- Laneko arriskuen prebentzioa
- Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)
- 2. Ziurtagiri Profesionala: Publizitatea, harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
- Marketin politikak
- Marketin digitala
- Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea
- Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak
- Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
- Laneko arriskuen prebentzioa
- Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)
- 3. Ziurtagiri Profesionala: Produktua merkaturatzea, enpresaren kudeaketa eta bezeroarentzako arreta
- Ingelesa profesionala
- Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa
- Marketin digitala
- Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
- Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta
- Laneko arriskuen prebentzioa
- Enpresako prestakuntza-aldia (80 ordu)
Moduluak
Ondorengo taulan, Marketin eta Publizitateko goi-mailako teknikariaren tituluari eta haren lanbide-ziurtagiriei lotutako prestakuntza-moduluen ezaugarriak jasotzen dira, bai eta zein ikasturtetatik aurrera matrikulatu ahal izango den ere.
Modulua | Ziurtagiri Profesionala | Orduak | Horas mínimas de estudio |
Informazio gehigarria | |
---|---|---|---|---|---|
Osoak | Aurrez aurrekoak | ||||
Marketin-politikak Urtekoa 45 Plaza |
ZP1 ZP2 |
198 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Merkataritza-ikerketa 1. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP1 | 132 | 0 | 8 ordu / asteko | |
Merkataritza-ikerketako landa-lana 2. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP1 | 80 | 0 | 5 ordu / asteko | |
Marketin digitala Urtekoa 45 Plaza |
ZP1 ZP2 ZP3 |
198 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP2 | 80 | 0 | 5 ordu / asteko | |
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP3 | 100 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 2. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP2 | 100 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 2. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP2 | 140 | 0 | 9 ordu / asteko | |
Ingeles Profesionala (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP3 | 165 | 0 | 10 ordu / asteko | |
Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 2. lauhilekoa 45 Plaza |
ZP3 | 100 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa (2026-2027 ikasturtetik aurrera) Urtekoa 45 Plaza |
ZP3 | 198 | 0 | 6 ordu / asteko | |
Enplegagarritasunerako Ibilbide Pertsonala I (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. edo 2. lauhilekoa 45 Plaza |
120 | 0 | 8 ordu / asteko | Laneko prestakuntza eta orientazioa moduluarekin konbalidagarria Plazak honela banatuko dira: 25 plaza 1. lauhilekorako eta 20 plaza 2. lauhilekorako. |
|
Enplegagarritasunerako Ibilbide Pertsonala II (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. edo 2. lauhilekoa 45 Plaza |
63 | 0 | 4 ordu / asteko | Enpresa eta ekimen sortzailea moduluarekin konbalidagarria Plazak honela banatuko dira: 25 plaza 1. lauhilekorako eta 20 plaza 2. lauhilekorako. |
|
Digitalizazioa ekoizpen-sektoreei aplikatuta (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. lauhilekoa 45 Plaza |
63 | 0 | 4 ordu / asteko | ||
Jasangarritasuna ekoizpen-sistemari aplikatuta (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 2. lauhilekoa 45 Plaza |
42 | 0 | 3 ordu / asteko | ||
Aukerako modulua (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 2. lauhilekoa 45 Plaza |
84 | 0 | 5 ordu / asteko | ||
Prestakuntza enpresan (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. edo 2. lauhilekoa 25 Plaza |
260 | 260 | 80 ordu Ziurtagiri Profesional bakoitzeko (guztira 260 ordu gutxienez) | ||
Nazioarteko merkataritzako modulu arteko proiektua (2026-2027 ikasturtetik aurrera) 1. edo 2. lauhilekoa 25 Plaza |
50 | 0 | 3 ordu / asteko | Prestakuntza enpresa moduluekin batera edo ondoren egin behar da |
Matrikularako argibideak
Heziketa-ziklo osoa osatu nahi bada, garrantzitsua da ibilbidearen hasieran oinarrizko moduluak ikastea eta gomendio hauei jarraitzea. Bestela, aldez aurretik beharrezko ezagutza eta gaitasunik ez izateak bideraezin bihur dezake modulu jakin batzuk gainditzea.
Gomendioak | |
---|---|
Modulu hau egiteko | Gaindituta izatea |
Merkataritza-ikerketako landa-lana |
Merkataritza-ikerketa
|
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
|
Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
|
Marketin digitala |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
|
Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
|
Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
|
Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta |
Marketin-politikak
Merkataritza-ikerketa
Merkataritza-ikerketako landa-lana
Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
|
Baldintza teknikoak
Ikasketa hauek egiteko, ordenagailu pertsonala, ofimatika eta Internet erabiltzeari buruzko oinarrizko ezagutzak izatea gomendatzen da (web-orrietan nabigatzea, posta elektronikoa eta testu-prozesadoreak erabiltzea, etab.).
Nahitaezkoa da ikasturte osoan zehar ordenagailu bat izatea, kamera, mikrofonoa, entzungailuak/bozgorailuak, eta software eguneratua dituena eta baita interneterako sarbide propioa izatea ere, jarraipena bermatzeko.
Sistema eragile bateragarriak Windows 10/11, Linux eta Macintosh OS dira (Windows eta Linux sistemei bakarrik emango zaie laguntza).
Egutegia
Laster argitaratuko da 2025-2026 ikasturterako behin-behineko egutegia.
Irtenbide Profesionalak
Marketina eta Publizitatea zikloa honako lanbide hauetara bideratuta dago:
- Marketineko teknikaria.
- Produktu-buruaren laguntzailea.
- Publizitateko teknikaria.
- Harreman publikoetako teknikaria.
- Marketineko eta komunikazioko ekitaldien antolatzailea.
- Publizitate-enpresetako bitartekoen laguntzailea.
- Komunikabideetako igorpenaren edo emanaldiaren kontrolatzailea.
- Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria.
- Landa-lanetako teknikaria.
- Inkestatzaileen ikuskatzailea.
- Inkesta eta zentsuetako agentea.
- Merkatu-ikerketetarako datuen kodetzailea.
Eskatu informazio gehiago
Zalantzarik edo galderarik baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan:- idazkaritza@birt.eus
- 945 56 7953